Het hart van onze organisatie
Het hart van onze organisatie is geen gebouw, maar het zijn de mensen. Iedere cliënt, vrijwilliger, sympathisant, familielid of medewerker draagt zijn of haar steentje bij aan ons verhaal.
Enkele van die medewerkers staan klaar om jouw vragen, bezorgdheden of ideeën mee te nemen of je meer uitleg te geven over wat we doen en hoe. Neem gerust contact op als je met vragen of voorstellen zit.
Katrien Peeters
Teamleider logistieke dienst
Kris Frooninckx
Teamleider META administratie
Marijke Hendrickx
Verantwoordelijke vrijwilligerswerking
Nadia Jeurissen
Buurtcoach
Gisèle Beelen
Teamleider team mobiele en ambulante begeleidingen
Brenda Evers
Teamleider team huizen en studio's
Karolien Boonen
Maatschappelijk werker leefgroepen en ombudsvrouw
Hilde Van Goethem
Algemeen directeur
Lief Tielemans
Teamleider leefgroepen en vrijetijdsdienst
Kirsten Tiolants
Maatschappelijk werker dagbesteding
Erwin Neskens
Administratief en logistiek directeur
Mimi Humblet
Teamleider dagbesteding
Kristel Beyens
Maatschappelijk werker studio 2
Mara Smekens
Maatschappelijk werker huizen en studio 1
Maak het verschil
Word vrijwilliger
Heb je een paar uurtjes over en wil je een verschil maken? Bij Huis in de Stad zijn we altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die ons team komen versterken.
Werken bij Huis in de Stad
Ben jij op zoek naar een job waar je écht het verschil kunt maken? Bij Huis in de Stad bieden we een warme en ondersteunende werkomgeving aan. We zoeken collega’s die met zorg, respect en enthousiasme willen werken.
Stageplek
Samenstelling van het bestuursorgaan en Commissaris - Revisor
| Voorzitter: | De Heer Roger Van Geerteruy |
| Ondervoorzitter: | Mevrouw Chris Lauwyck – Michiels |
| Penningmeester - bestuurder: | De Heer Robert Delimont |
| Bestuurders: | De Heer Armand Lauwyck |
| De Heer Erwin Cool | |
| De Heer Georges Springer | |
| De Heer Luc Govers | |
| Mevrouw Betty Lamey – Demoustiez | |
| De Heer Bram Struyven | |
| De Heer Hans Vanelderen | |
| De Heer Herman Ulens | |
| De Heer Steven Geens | |
| Mevrouw Katrien Hansen | |
| Mevrouw Katrien Van Neyghem | |
| Commissaris – Revisor: | De cvba VGD bedrijfsrevisoren |
| Secretaris (buiten het bestuursorgaan): | Mevrouw Lieze Vandevelde |
Wat doet het bestuursorgaan?
Het bestuursorgaan van Huis in de Stad komt ongeveer vier keer per jaar samen om belangrijke beslissingen te nemen over de toekomst en werking van onze organisatie. Naast de bestuursleden zijn ook de directie en de voorzitter van het collectief overlegorgaan aanwezig op deze vergaderingen.
Tijdens die vergaderingen houdt de directie het bestuursorgaan onder meer op de hoogte van de uitvoering van het jaarplan, de ontwikkeling van het nieuwe beleidsplan 2026-2030 en de voortgang van lopende bouwprojecten. Ook worden jaarlijks de voorgestelde investeringen besproken en de begroting en jaarrekening toegelicht. Daarnaast komen andere belangrijke thema’s aan bod zoals de impact van overheidsbeslissingen op onze werking (bv. kwaliteitsdecreet) en wijzigingen in het personeelsbeleid. De voorzitter van het overlegorgaan koppelt steeds kort terug over de aandachtspunten en signalen die vanuit het netwerk en de cliënten naar voren komen via het collectief overlegorgaan.
Op die manier blijft het bestuursorgaan goed geïnformeerd over wat er leeft binnen de organisatie.
Kom je graag kennis maken?
We delen zo veel mogelijk informatie via deze website maar het allerliefste hebben we gewoon een babbel met jou. We geloven dat we door te praten met elkaar en te luisteren echt kunnen komen tot iets dat helemaal past bij jou en wat jij nodig hebt.